Personeel en salaris

Voor de groei van uw onderneming is het aanstellen van personeel soms onvermijdbaar.Tegelijkertijd nemen daarmee de complexiteit van uw bedrijfsvoering en de wettelijke verplichtingen toe.

Personeelsadministratie

Hebt u genoeg van de administratieve lasten rondom het personeelsdossier. Hoe registreert u arbeidscontracten, salarisafspraken met secundaire voorwaarden, identificatiebewijzen, beoordelingsgesprekken, loopbaanplanning, e.d.

Salarisverwerking

Voor uw medewerker is uw loonstrookje het belangrijkste aspect van zijn arbeidsverhouding. Bent u op tijd, klopt het loonstrookje, draagt u de juiste bedragen af aan de belastingdienst en het pensioenfonds?

Het is een complexe materie waarin kleine fouten grote gevolgen hebben. Wij bieden u een overzichtelijk loonstrook, journaalpost, betaallijst, loonaangifte en verzamelloonstaten. Wij zorgen ervoor dat u voldoet aan alle relevante wettelijke vereisten.

Arbeidsrechtelijke zaken

Met het aannemen van personeel ontstaat een juridische verhouding tussen u en uw medewerker. U krijgt te maken met een arbeidsovereenkomst, CAO afspraken, en arbeidsrechtelijke gevolgen. Goede arbeidsovereenkomsten en accurate advisering rondom het aannemen en ontslaan van personeel is zeer belangrijk.

Arbeidsvoorwaarden

Wat is een redelijke beloning voor uw medewerker? Het juist inschalen van uw medewerker in het CAO functiegebouw en toepassen van de gebruikelijke overige arbeidsvoorwaarden voorkomt onnodige spanningen.

Sociale verzekeringen en loonheffing

Welke sociale en fiscale regels zijn van belang bij het opstellen van de loonstaat. Het Nederlandse sociale verzekeringen stelsel is een complex geheel van wetten en regels.

Wij beschikken over de nodige ervaring en vereiste deskundigheid om u van dienst te kunnen zijn in bovenvermelde aspecten van uw onderneming. Voor complexe arbeidsrechtelijke problemen beschikken we over een netwerk van specialisten, waarmee we u in contact kunnen brengen.

Klanten aan het woord:

Na een prettig eerste contact zijn alle afspraken goed nagekomen. Goed dat er wordt meegedacht en adviezen worden gegeven die je voordeel opleveren. Dit kantoor is zijn geld dubbel en dwars waard.

Rob L. uit Deurne

Ik ervaar het kantoor als een vakkundig accountantskantoor. Ze komen netjes hun afspraken na. Je betaalt niets te veel voor het deskundige advies en de goede service.

Thijs uit Helmond

Wij zijn aangesloten bij:

Vestiging Helmond
Kanaaldijk N.W. 67
5707 LC Helmond

T: 0492-522756
F: 0492-527295
E: info@putshelmond.nl